Na polską scenę osłonową dumnie wkracza screen Hema. Jego funkcjonalność sprawia, że nie ma sobie równych, więc czas, by doceniła go szersza publiczność. Akant, właściciel marki Hema zapowiada, że rok 2021 będzie należał właśnie do screena.

Rok 2021 to w Akant rok screena. Choć na rynku jest dostępny od kilku lat, to właśnie teraz nadszedł czas, by podbił rynek osłonowy. Coraz większa powszechna świadomość na temat wykorzystania nowoczesnych technologii w projektowaniu wnętrz oraz zrozumienie dla rozwiązań proekologicznych sprawiają, że to dobry moment, by screen na dobre zagościł w polskich domach.

  • Już czas, by screen Hema stał się powszechnym wyborem w zakresie rozwiązań osłonowych – mówi Dominik Tuszyński, Dyrektor Handlowy w Akant. – Od kilku lat oswajaliśmy z nim rynek i widzimy, że jest już gotowy na ekspansję screena. Partnerzy Akant coraz częściej stosują to rozwiązanie i dostrzegają jego zalety. W 2021 roku postanowiliśmy docenić ich starania i wesprzeć działania sprzedażowe konkursem, w którym nagrodzane będą firmy, które najskuteczniej wprowadzają screena Hema na rynek. Już wkrótce przedstawimy szczegóły –

Screen Hema to osłona do zadań specjalnych. Jej głównym zadaniem jest ochrona przed nadmiernym nagrzewaniem i naświetlaniem wnętrz. Doskonale sobie z tym radzi, bo nawet w 98% redukuje promieniowanie cieplne, odpowiedzialne za wysoką temperaturę we wnętrzach w upalne dni i w 75% ogranicza promieniowanie słoneczne, czyli rażące światło słoneczne, które utrudnia codzienne funkcjonowanie.

Właściwości izolacyjne wpływają na ograniczenie potrzeby użycia klimatyzacji, co wiąże się z mniejszymi rachunkami za prąd. Mniejsze zużycie energii elektrycznej to z kolei rozwiązanie przyjazne środowisku. Szczególnie ważne jest to w wieżowcach z dużymi oknami, gdzie klimatyzacja pochłania znaczną część całkowitego zużycia energii.

  • Screen Hema jest osłoną kompletną na wielu poziomach – mówi Dominik Tuszyński, Dyrektor Handlowy w Akant. – Wpływa na komfort termiczny użytkowników, a przy tym jest przyjazny dla środowiska. To powód dla którego w 2021 roku stawiamy właśnie na Hemę. Chcąc popularyzować rozwiązania wielofunkcyjne i ekologiczne otwieramy się również na nowych Partnerów Biznesowych. Zapewniamy im pełne wdrożenie produktowe i wsparcie marketingowe –

Wyjątkowość screena nie tkwi jednak jedynie w byciu ekologicznym oraz we właściwościach izolacyjnych. Screen chroniąc przed nagrzewaniem i naświetlaniem pomieszczeń, nie musi ograniczać dostępu do światła dziennego i widoku za oknem. To istotne, bo brak naturalnego światła dziennego negatywnie wpływa zarówno na zdrowie psychiczne, jak i fizyczne. W screenie za ilość wpadającego do wnętrza światła dziennego oraz zakres widocznej przestrzeni za oknem odpowiada stopień faktora otwarcia tkaniny. 0% to całkowite osłonięcie wnętrza – brak światła dziennego i całkowite zasłonięcie widoku za oknem. Im wyższy stopień faktora otwarcia, tym większa ilość światła dziennego wpada do wnętrza i tym więcej obrazu z zewnątrz jest widoczna.

Screeny są optymalnym rozwiązaniem, które pomaga zniwelować negatywne działanie słońca i jednocześnie korzystać z jego dobrodziejstwa – światła dziennego, dodatkowo zapewniając poczucie prywatności. Dzięki swojej wielofunkcyjności mają szansę zrewolucjonizować polski rynek osłonowy. Rok 2021 będzie rokiem screena Hema.